Предметна зйомка для інтернет-магазинів – це базова фотозйомка для того, щоб показати ваш товар (вироби) “як є”: з правильною передачею кольору, форми, деталей та специфіки матеріалу, з якого зроблено виріб.
Найчастіше такі фотографії робляться на білому фоні з подальшим відсіканням (вирізанням) на прозорий. Але не завжди. Як варіант, фон може бути від білого до сірого. Все залежить від ваших вподобань.
З чим слід визначитися заздалегідь, якщо ви замовляєте такий вид фотозйомки для свого бізнесу – читайте нижче.
Теоретична частина:
з’ясуйте для себе кількість товару, що необхідно відзняти
різновид товару (взуття, сумки, ремені, шарфи тощо)
кількість ракурсів (фотографій) на кожну одиницю. Ракурсів може бути від одного до безкінечності, в залежності від специфіки товару та ваших побажань. Але найчастіше – від 3 до 5)
яка ретуш знадобиться: відсікання (вирізання з фону), чистка від пилу й дрібних дефектів, корекція форми та ін.
Знаючи відповіді на ці запитання, ви істотно спростите підготовчий процес зйомки та заощадите свій час 🙂
Практична частина:
підготуйте товар для зйомки (чистка, відпарювання)
перевірте на наявність браку і попередьте про це фотографа
структуруйте товар за видами, якщо обсяг великий і фотограф працюватиме самостійно, без асистента
по можливості будьте присутні на фотозйомці, щоб одразу оцінювати попередній результат і, за необхідністю, вносити корективи
якщо обсяги товару великі і ви цінуєте час – подумайте про те, що залучити до знімального процесу асистента.